gick året verkligen fort?

Man säger ju varje år runt jul/nyår, åh va fort detta året har gått! Det känns som vi nyss firade nyår!
Även jag sa så i år, men sen började jag fundera.... gick året verkligen fort?
Visst jag tycker fortfarande vi nyss firade jul, men när jag tänker på saker som hände i Januari förra året så känns det som en E V I G H E T sedan! 
Så slutsatsen blir.. att det gick långsamt fort?!
 
 
 
En sak som nästan alla gör vid denna tiden på året är en sammanfattning av året som var, även jag tänkte vara en i mängden och göra en sån! Men jag har ju verkligen ingen aning om vad som hände vilken månad o.s.v. 
Så jag tänker köra den varianten att jag berättar om vissa händelser från 2013 jag kommer ihåg och som haft betydelse. 
Så en händelse om dagen nu i några dagar framöver är vad ni har att vänta er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback