vadå tjejig?!

Sitter här med håret i en knut, i myskläder, lyssnar på Timo Räisänen och målar mina naglar! Vad händer med mig? börjar jag bli tjej? haha Det är inte ofta Hanna gör kvinnliga saker, så när det väl händer är det viktigt att dokumentera det ;)Och inte nog med det, nagellacket är R O S A, vilket ni inte kan se på bilden eftersom den är svartvit.. vilket genidrag hanna...
Här har ni en otroligt charmig bild, på mig och min enorma glugg!men vet ni vad? Det är så jag serut! Tycker ni inte om mina bilder så.. synd för er.. Because I dont give a damn! Och det är sånna bilder ni kommer få se i denna blogg!
Jag tål verkligen inte folk som alltid ska ha så snygga och redigerade bilder! Man är inte snygg jämt!Haha å detta som skulle bli ett gulligt inlägg om att jag för en gångs skull var tjejig, blev plötsligt ett hetsigt inlägg om redigerade bilder.. attans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback