shitty shit

Fredag YAAAY

Sitter i soffan i köket, nej du läste rätt, jag sa soffa, inte kökssoffa. Det är så lata vi är i detta hushåll! 
Gick upp 7 i morse för att gå och ta närvaro i skolan, ja de va väl inge fel med det tänker ni... JO! För allt jag har idag är 15 minuters muntligt prov klockan 10.30...... (oändligt många punkter)
 
 
Så nu sitter jag och mina korvfingrar här, utan byxor och lyssnar på musik och väntar på att få gå och göra de där provet. Som förövrigt går ut på att visa sina säljarkunskaper, mina är absolut noll!
 
Förresten igår skrev jag upp för jägarexamen, man fick ha 10 fel, hur många hade jag? 13 ... Såå jävla underbart att man vill lägga sig i ett hörn och gråta lite. 
Mitt liv äger, eller?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback