back to business!

I söndas tog min tre veckor långa semester hemma i Dalarna (även kännt som jullov hos studenter) slut. Så åter igen befinner jag mig djupt inne i de värmländska skogarna, efter fantstisk tid hemma! Det är så underbart att komma hem, få njuta av mammas mat, slippa diska, och bara vara utan att tänka. Av alla saker jag älskar att inte göra så är tänka lätt topp 3. 

Så kom fram ungefär vid lunch på söndagen och kom väl i säng runt 04:00 söndag morgon! Tiden därimellan så packade jag upp, kollade på hockey och film, promenerade och framför allt pladdrade jag och Maja konstant heeela dagen. tror käken var lite öm mot slutet av dagen

haha lite sjukt att trots att vi pratat med varandra nästan varje dag under lovet så fanns det 726284 saker att prata om när vi väl träffades! 
 
 
Söndagen var inte speciellt händelserik! Vakna, gå milen med hundarna och sedan städa ur skrubben!
 
Och idag var de då dags för att dra sig ur sängen 07:00 för att åter traska till skolan. Men 3h sömn, regn ute och schemalektioner direkt så var det som gjort för att bli kattskit... Vilket det till en liten del blev! En trött, grinig och förvirrad Hanna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback