well played volvo, well played

 
Det är någonting med Zlatan som gör att jag inte vet om jag ska älska eller hata honom! Men jag är en vänlig människa så jag väljer nog mer älska än hata, haha 
Nej men hallå, det är något speciellt med honom! Kan dock inte sätta fingret på vad det är.. Kan de va de att han verkligen säger som han tycker? Att han verkligen ba fuck jantelagen JAG ÄR ZLATAN 
Han känns som en som inte vill vara folkets man, men har blivit det ändå!
 
ja jag inser att detta mycke möjligt är det mest bloggade ämnet just nu, eller kanske när reklamfilmen kom ut.. haha som vanligt är jag efter 
 

Men det jag tyckte va det absolut roligaste/bästa med reklamfilmen var när han sa jag vill leva, jag vill dö i Sverige. Man ba är du säker? 
 
Det är inte så att du menade Italien eller Holland eller Spaniel eller Frankrike?
Nejdå jag förstår att han är för bra för att bara spela i Sverige, don't hate om me Klart att han vill pröva sina vingar och spela med personer på hans nivå. Vem vet kanske går han varje dag med en djup saknad av Sverige i sitt hjärta?
Jag säger bara välkommen hem när du känner för det, Dalarna är ett fint ställe att bo på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback