sweet dreams are made of cheese

Kom hem för ett tag sen och nu blir de plugg! Känns som om de tar över mitt liv, men fan jag ska in på rätt gymnasie!
Just de idag va de gymnasieinformation och jag kan säga att jag fattade nästan allt, haha! Men vi fick denna informationsbok eller vad man ska kalla den! :) Men den verkar sjuktbra med bilder och bra information, så den ska jag absolut läsa!
Nej nu måste jag börja gö lite läxor så jag kan se film senare!
orkade inte ändra till färgbild (a) men den är sjukt ungdomlig och inte tråkig som de flesta informationssaker! :) och de e webkamera bild så ha överseende med kvaliten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan! Du var med i min tävling, och nu är den avslutad. så kolla in här och se om det var du som vann!

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/september/vinnarna-av-tavlingar.html#comment

2011-09-07 @ 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback