helgen

inte haft ett dugg med tid över i helgen för att skriva här! ska jag summera den i med tre ord skulle de vara: fotboll, bingo, läxor och förkylning vi kör på fyra ord ;)
Fredag kväll smsa bell och sa att jag va tvungen va men på lördagsmatchen borta mot älvdalen. Sjuk va jag men dom som jag är så följde jag med, och chockande nog va jag ännu sjukare på kvällen efter ;) MEN VANN GJORDE VI
Lördag alltså fotboll och när jag kom hem på kvällen blev de massa plugg!
Söndag va en seg dag! Jag hjälpte till och va kontrollant på bingon eftersom jag spelar innebandy. Hela dagen borta på det och när jag va hemma ungefär 19.00 var de tvunget att bli massa plugg igen!
Måndag: skola och massa plugg! MEN NU LIGER JAG I FAS MED ALLA LÄXOR! :-D
nu ska jag och Asterix ta en välbehövlig sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback