skolan igen då

Igår började skolan igen , kanske inte de roligaste & nya schemat va sämmre men de va underbart att träffa alla igen !
Gårdagen va väll bra , idrotten innehåll enormt mkt skratt eftersom vi lekte lekar bara ;p
Idag började de bli segt att gå upp igen ! :p
allt va väll som vanligt , på musiken va jag den ända som våga sjunga typ !
Vi tävlingslekte där :p Min grupp vann allting !
Sen vart de brandlarm & med min tur så hade jag inga skor och tshirt och de va typ    K A L L T !
Men världens bäst Lovisa lånade mig en sko & hennes jacka för hon hade tjocktröja :p

Skolan slutade 15.20 , 15.45 börjar våran hockeyträning , jag och ellen tog sällskap.
När vi gick från skolan ringde mamma och sa att bilen inte startade , så hon hade att grejerna på spearken och va på väg , & världens bästa mamma han i tid ! :D
Träningen ägde ;d
Nu har jag duscha och är SÅ FUCKIN TRÖTT ! Det svider i ögonen & har gjort hela dan !
Nu ska jag ge kaninerna mat och engelskaläxan , om jag orkar ;)
Annars blir de datan & tv mer orkar jag inte !
ego , youlike ;)

pusshej/hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback