Rolig/Jobbig dag .

Idag har man tränat till teknikprovet som är i morrn nästan hela dagen .
Inte det roligaste kan jag lungt påstå !
Men nu kan jag snart allt jag behöver hoppas jag :D

Men roligt har det också varit !
Jag och josse cykla till stallet , för de va dressyrtävling .
Jag måste medge att dressyr är jäkligt tråkigt att titta på !
Hoppning är ungefär 100 gånger roligare att titta på ! Men helt tråkigt är det inte dressyr.
När vi kom dit var lovisa & fanny där.Mycket roligt !
Sen vet jag att en hemmahäst kom etta , " grisen " kallas han , han är jättefin
och till salu tror jag . Om jag hade råd skulle jag köpa han ! Men han är förliten , :(
Han är så annorlunda typ vit/gul i färgen.

Nu ska jag ut och ge mina 2 kaniner sin kvällsmat , sen blir de nog bara att titta på tv , troligen kändisdjungeln.Även fast jag tycker det programmet är ganska töntigt ! Men jag måste ju titta när karl-petter är med ;) Han är ju bara gulligast , och har världens underbaraste röst , efter alla norskar ;D

Nej , nu måste jag skynda mig ut innan det blir för mörkt !


Tackhej / hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback