Planerna krossades

Jahaa , jag som tänkte först åka  och titta på jossi och dom sen åka till järna . Det blev inget av nåt av de "/. Bara för att hade för mycke läxa sa mamma & pappa ! Herregud , de va ju ba typ 15 franskaglosor & typ 3 sidor engelska . 
Men jag och jennifer har halft bestämt att vi ska till järna på torsdag (yy'
Jag måste medge att jag blev MYCKE arg när jag inte fick åka !

Men istället har jag suttit &  gjort läxa , läxa , läxa . En fråga, finns de nåt tråkigare än läxor ?
Sen har man ju varit till Sabina & titta på hennes smä UNDERBARTSÖTA valpar :D
Oommgg , jag blev nog fansen lite käääär ;$

Nu blir de nog tv , troligen simpsons bara för min lillebror tittar på det och vid 9 kändisdjungeln . Hejja karl-petter !



Pöööööööözhej / hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback