Löördag = Malungs marknad

De första man gjorde idag efter frukost va att jag , pappa och hampus åkte till simhallen .
Kom hem typ 11 , då va de ba att äta sen åka till malung på marnad med mamma och mormor .
När vi kom dit va de inte så mkt folk , men efter ett tag kom man knappt frammåt ! :p
Jag köppte en mössa och skor , jag är faktist nöjd ! Jag såg inget mer och vill inte ha nåt mer :}
Sen har de inte hänt så mkt mer ..
I morrn blir de nog troligen fredriksberg , klippa å färga håret .
LÄNGTAR !
Nu blir de att se klart på royal pains , sen natti natti !


Kommentarer
Postat av: Amanda på Näset;)

haha, såg dig där(tror jag det var) o vinkade;)

hoppas du blev nöjd med designen, om det är något du vill ändra så säg till så kanske jag fixa det..=)

2009-09-26 @ 22:38:48
URL: http://www.mandis96.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback