Gooodnatt <3

Sista inlägget för dagen :)

Först , OMG thorleifs söner var nog dom snyggaste och sötaste jag sett på jäävligt länge .
Dom va till och med sötare än dom killar jag och fanny såg i leksand ;}
Seriöst sötaste ju !
Rafael fick åka hem , de va typ bra ! Han va lite konstig mot slutet !
Sen när dom sa hans namn och i intervjun efteråt verkade han typ värsta flummmig , typ full :s

Men nu måste jag gå¨och borsta tänderna om jag ska orka med skolan i morrn !
Första timmen på en måndag har vi idrott ! De måste nog va de sämsta man kan ha ! Men vi har ju bästa idrottsläraren så de är lungt.
Går till 15.20 gör man å -.-'' .


Nej nu blir det godnatt !


puuuushej / hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har me idrott första lektion! Tröök ! -.-'

2009-09-21 @ 16:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback