Fotbollsavslutning .

Igår så va de fotbollsavslutning.
Vi skulle vara i gympahallen ovh typ spela fotboll och typ hänga i ringar och allt sånt hela natten ;))
Vi kom dit till 7 då packa vi upp allt & beställde pizza , sen cykla vi till klubbstugan för där har dom platt tv . Då såg vi på idol & år pizza (:
Sen cukla vi tebax , då va de nån/nåra som hade varit in och tagit godis och lagt de på hela golvet ! Åååh , dom som gjorde de är så töntiga ! Dom har nog seriöst inget liv !
Men sen spela vi fotboll , hoppa höjd och körde mörkerkurragömma ! Mörkerkurra va skit kul ! de va helt kolsvart och jag och olivia gled runt ;D Sen duscha dom , sen spelade fanny & felicia för oss .
Sen tog vi lagbild ;D
Sen va vi me varrandra .
Jag åkte hem vid ungefär halv 1 på natten .
Önskar jag hade kunnat sova kvar !
Jag älskar er tjejjer !

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var hur kul som helst igår!

2009-09-26 @ 21:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback