Falun med klassen (:

Jag tog typ 200 bilder när vi va i falun . Men alla dom tänker jag inte visa , så jag tog 4 bilder som typ sammanfattar dagen .Igår så va man till Falun med klassen . Sorry att de inte kommer in för än idag , men vi kom hem vid 6 . Sen åt jag och sen kom jag på att jag hade engelka , matte och franska läxa . När jag gjort dom vart klockan typ 8 och då va de superstar på tv . Så jag orkade inte slå på datorn .
Men iaf ,

Jag gick upp 04.30 & gjorde sig i ordning . 05.50 va man nere vis stationen och väntade på tåget .
På tåget hände de en sak jag ALDRIG uppleft förut . Jag blev åksjuk av TÅG :oo
Men de gick ganska fort över :D
När vi kom fram till blg va de 30 min tills tåget till falun skulle komma , så vi fick våran frukost i väntrummet .
Sen när vi kom till Falun gick va till tingsrätten .
Vi fick vara med på ett rättegång när de va två 6åriga tvillingpojkar som sakt på dagis att deras mamma & pappa slog dom . Den höll på i typ 3 timmar ! -.-'' De va ganska spännande men också ganska långtråkigt ! Dommen kommer nästa onsdag , 30/9 .
Efter de följde några med andreas till donken , dom som redan hade matsäck följde med barbro på stan ;D
Vi hade ungefär 20 min på oss att äta . Sen blev det dalamuseet , ganska kul & dom hade dom skönaste stolar jag kännt på hela dan ! ;D
De va en föreläsning om det mörka arvet , de va då dom åkte runt i sverige och mätta huvudet för att se om man va smart , dum m.m . Sen fick vi göra nåt test och de visade sig att om dom hade kommit och mätt klassen hade jag varit smartast ;D * stolt * Xd.
Sen hade vi ungefär en timme på oss att handla i falun , jag och lovisa sprang runt som yra höns :p
Men på föreläsningen hade lovisas sko gått sönder helt så hon skulle köpa skor , men ditta inge snygga så hon gick runt med halva foten utanför skon ! När vi gick där så gick lovisa före mej , sen stog de några och deladu ut påsar sen när vi gick förbi sa han till lovasa ,
- Hej , vill du komma på våran ny öppning i morgon ?
- Lovisa ba , Öööööööööööö nej tror inte de !
- han ba , men ta en påse iaf
- hon ba , NEJ
sen gick hon .
Då sa han till mej att jag skulle ta en påse , då fick jag en inbjudan till ny öppningen , ett par piecec ( stavning ) trosor & örhängen . Efter de va lovisa skit förbannad för att hon inte tog nån påse .
Sen gick vi in på H&M då såg jag värsta gula raden och jag blev kär direkt !
Men fuckit nog hade jag ba 150 kr med mej . Så de blev iaf en tröja :D
Jag älskar den tröjan ! <3
Sen gick vi till tågstationen , när vi kom till blg fick vi vänta i nästan 1 timme till tåget som akulle till malung kom .
Då rusa vi till kupolen , jag hade inge pengar men lovisa skulle köpa en tröja . Men den tröjan fanns inte så vi gick till kicks och hon köpte örhängen m.m .
Sen rusa vi tebax till station , sen va de ba resan hem .
Men jag vill bara säga att de varit en rolig dag ! Och jag är glad andreas pollak följde med oss ;D
7a in my <3 forever

Kommentarer
Postat av: Anonym

:D

2009-09-25 @ 14:27:12
Postat av: Johanna Högosta

Det vill jag göra om, men kanske inte att åka på en rättegång :S Men med bara klassen! <3

7A ;* My life <3

2009-10-10 @ 22:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback