Dålig uppdatering ..

Nu är jag nästan arg på mig själv ! Nu va de ett tag sen de kom nåt inlägg , men mitt försvar är ; jag har inte haft tid :p
men nu en snabb uppdatering ,

Söndag , först åkte jag , pappa å hampus till badet . Sen åkte vi till fredriksberg och va där i typ resten av dan . Jag färgade håret från blont till ljusbrunt med lite lila å rosa . Senare blev de att titta på sesongspremieren av hål i väggen och parlamentet .

Måndag , skola som vanligt . Typ alla dissa mitt hår , men de skiter jag i ! Dom e ba avensjuka för att dom inte vågar göra nåt annorlunda . Efter skolan blev de lite läxor sen tog jag bussen till järna med olivia & johanna . Haha , jag och olivia har bäst humor jag och olivia garva ihäl oss i rummet ! Sen spela jag air hockey för första gången i mitt liv . De va i en tunering och jag kom 3a ! Slog 3 killar ;D

Tisdag , Skola inge kul ! Efter skolan ba massa läxor !

Onsdag , skola idag igen . På idrotten låg vi på spikmattor :p De gjorde ont så in i helvete först men sen blev de bättre (: sen hände de int mkt mer . Efter skolan åkte jag till mormor å åt , mamma å asterix va åxo där . De va så in i helvete gött ! ;P Sen tänkte jag åka till järna men sket i de !
Nu ska jag gå och gö lite läxor .


Såå de va en snabb uppdatering .

Kommentarer
Postat av: Anonym

det gjorde väl inte sååå ont att ligga på spikmattor!? Eller jo den stora mattan, den fick man ont av... -.-'

Ditt hår är såå snyggt! Jag dissar det inte :)

2009-09-30 @ 19:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback