Dagen ..

Dagen har varit ganska bra faktist !

Började med idrott , de va typ nån sorts orgentering . Man fick en karta och ett papper med gåtor , svaren på gåtorna va platser som man sen skulle gå till ta kort att man varit där och sen rita en prick på kartan . Hahah , och självklart fick jag väll gå tsm med jonatan :p Men de gick ganska bra , vi blev klara tillslut.
Sen hade vi teknikprov , omg ! Jag hade ju fan tränat på helt fel saker ! Men jag tor de gick ganska bra , eller hoppas iaf :D
Dagens äckligaste grej måste ju vara skolans mos ! UCHFIFAN de va som cement ! Stoppa man ner kniven eller gaffeln fasna den :s och sen när jag skulle lämna de RULLADE moset av , låter de bra eller ?
Sen hände de inte så mkt mer i skolan , bara segt som vanlingt !

Nu tror jag att jag ska ner till ishallen & titta när jossi och dom har sin första träning .
Till senare funderar jag på att dra till järna . Få se hur det blir . Jag har ju franskaglosor & engelska till i morrn så jag tror nog inte jag får åka , utan att de blir en läxkväll .


Puuuuuuuzhej / hanna

Kommentarer
Postat av: Kajsa [kajsaamarklund]

Hur har din dag varit? :)

2009-09-21 @ 19:32:52
URL: http://kajsaamarklund.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas det gick bra på provet ;)

2009-09-22 @ 15:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback