Dagen flöt .

Dagen va ganska bra , de va inte som stack ut utan allt bara flöt på .
Ibland känns vissa dagar bara SÅ långa !
På hemmkunskapen gjode vi stektbröd & nån bonnsoppa . De va ju inte jättegott kan jag ju lungt säga !
Sen på svenska/media har jag och sofie börja på en tidning .

Ikväll blir de tidig kväll !
För i morrn ska klassen , eller nästan hela klassen till falun på studieresa . Och tåget går 06.02 från station ! Så jag måste typ gå upp 4 -.-''
Vi ska först va med på en riktig förhör eller va de heter , om vi har tur . Sen ska vi till dalamuseet & titta på nånting . Jag hoppas och tror att de blir en lyckad dag .

Nu måste jag skynda mej ! Jag ska hinna städa kaninburarna , duscha & packa grejer till i morrn innan klockan 8  !  :oo
Så nu draaar jag

Puuuuusshej / hanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det bra i Falun! :D

2009-09-22 @ 18:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback