Lite om igårkväll (:

Igår såg jag på magi på waverly place the movie, vet att det låter lite töntit ! Men what ever , jag gillar serien.
Och jaq ÄLSKAR filmen !
De va ju inte den bästa film jag sett , men den va bra.
Jag tänker inte berätta så mkt vad den handla om , men lite kort.
Hela deras familj ska på familjesemester , Alex vill inte med och är typ arg/tjurig/grinig . När dom kommer dit får dom en aktivitetsledare som Alex gillar , han vill sen att hon ska följa med på en fest på stranden.Men hennes mamma tillåter inte det , så hon ska göra en förbjuden trollformel på henne ,men hon blir så arg på ist säger hon ; " jag önskar att du och pappa aldrig träffats ". Aa , då fattar ni ju vad som händer .
Mer säger jag inte , men jag tycker ni börde se den ! (:
Sen tycker ju jag att David Henrie ( justin ) är liite sööt ;) (a)

Sen såg man ju på idol , jag tycker faktist inte idolerna är så jättebra. Jag har iaf ingen favorit , eller lite Erik kanske ;p
Men jag orkade inte se utröstningen ,  men jag har fått reda på att de va Erika som åkte ur.De tyckte jag va FEL !
Jag tyckte hon va bra ju !
Sen hände de int så mkr mer i går kväll.

Nu ska jag gå och äta frukost ,
slänger in en bild på dom ,


Pusshej / hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback