Fredag , i like !

Skola idag igen , ganska skönt !
Typ de första som händet är att man får 3 idioter efter sig ;p
Sen kommer Andreas och säger att jag varit borta länge , så nu måste dom reta mig mkt idag för att ta igen för alla dagar jag va borta. Men jag älskar alla idioterna ändå ! För de e dom som gör skolan så underbar :D
Sen är det ju vänliga fredan så jag och mamma skulle ut och titta i affärerna.Det blev en sänglampa till mig.Vi titta på skor och lite sånt åxo , men de va ingenting för mig.
Nu sitter jag här , jag höll nästan på att glömma skriva här idag.
Med det kommer inge mer inlägg idag , för nu ska vi ha myskväll :D
Och i morrn är det helg (yy'
Jag har absolut inga planer för hälgen , så vi får se hur det blir .
Nu dör snart mitt batteri till datan ( jag har bärbar ) så nu ska jag gå .

Pusshej / hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback