Dålig uppdatering -.-''

Oj , nu var de jäävligt längesen jag skrev nåt här i bloggen !
Och jag ber om ursäkt för de , jag har inte riktigt haft tid.
Saker som hänt medans jag varit borta från bloggen ,
Målat om mitt rum ! :D
Innan va de ljuslila med katter , så fucking töntigt så jag tror jag skämms ihjäl !
Men nu är de vit , svart och riktigtriktigt skrik grön , jag är så käär i mitt rum nu :D
Och de tog typ varje dag i en vecka . Så nu är det nästan klart , jag har ba städning och lite möbler att ställa in , men det tar jag när jag har lust och tid.
Sen hade vi lov en vecka , jag vet inte riktit vad jag gjorde den veckan :p
jag har varit på hockey , både matcher och träningar rätt mkt på sistonde , kanske är det för att jag längtar tillbaka till hockeyn sjukt mkt ibland.
Sen va jag och josse på folkrace i eriksfors men vi va inte där så länge för de va så kallt så våra tår frös till is ! Josse ska börja köra och jag ska va hennes kartläsarre ( vi vet att de inte är nån kartläsare med ) , eller jag ska sitta brevid och skrika på hon hur hon ska svänga och sånt ;D
Och nu är jag sjuk :ss Det började med ont i halsen & huvä . Men nu mår jag illa åxo -.-''
I natt vakna jag vid typ 4 och mådde så illa så jag trodde jag skulle spy ! Men sen helt magiskt efter typ en timme somnar jag , jag saknar inte skolan , men klassen ! För 7a är den bästa , jag älskar hela högen :*
Men nu lovar jag att bli en mer seriös bloggare !
Nej , nu orkar jag inte skriva mer , jag ska se på tv och hälla i mej halstabletter och skit för att bli frisk !
Min underbara lilla hund , som har gosat med mig hela dagarna . Eftersom de bara varit jag och han hemmaNu lägger jag upp en bild på min lilla asterix , som har varit snäll och gosat med mig hela dagarna . De har bara varit han och jag hemma <3

Pusshej / hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback