Dagen/kvällen

Hejhej
Typ hela dagen har jag städat , ganska långtråkigt :p
Sen vi typ 3 tog jag en paus och satt mig vid datan , sen orka jag inte städa nå mer.
Så det är inte klart än , så bilderna kommer i morrn (:
Sen vid typ 6 åkte jag och mamma till kyrkogårn och tände ljus ,
Det va så otroligt vackert !
För de ligger ju som i en sluttning , sen va de mörkt och massa ljus tända .
Sen när vi gick där kändes de lite äckligt , som om vi gick på dom som ligger där .
Men vi gick runt där typ 30 min , och jag hade nästan hela tiden en tår i ögat (:
Då tog jag åxxo nåra kort ,
men jag hittar inte min kamerasladd , så jag får inte in bilderna i datan.
Så dom bilderna kommer åxxo i morrn (:
Nu sitter hela familjen och ser på " polisskolan 1 " , har typ sett den 100 ggr .
Men den är fortfarande bääst :D
Sen blir det att se körslaget ,
HEJJA TEAM OLA :D ,
Förra veckan när han sjöng "Angels" fick jag rysningar !
Jag slänger in en bild på världens sexxigaste ola ((;



Pusshej / hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback