Helgen ägde !

Hejhej ,
jag vill bara säga att helgen va den bästa på länge ! :D
Fredagen började inte så bra da , men på kvällen gick jag och josse på hockey .
Vansbro förlora med typ 16 - 1 da , menmen ;)

Lördag , gick upp tidigt , mormor skulle kolla synen på glasögonhuset i ludvika.
vi kom dit och fick typ vänta i 2 timmar sen va vi klara ! :p
efter de köpte jag , ny vinterjacka , mössa , vantar & 2 typ "träningströjor".
När vi kom hem va de ba att gå ut på byn på julskyltning , jag hjälpte josse att aälja för fotbollen .
Sen gick jag , josse & sandra hem till josse och hade kul ;)
Sen ut lite igen .

Söndag , 11 va ja och josse i ishallen på hockey , a-pojk spela mot leksand .
loosa med typ 10 - 4 , sen hem äta , ner och titta på hovkey igen med fanny .
Sen duscha , sova , måndag

Som sakt , bästa helgen på länge !
Tack alla underbara människor som va med !

Pusshej / hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback