good jul till er alla :)

Hejhej ..

det här blir bara ett kort inlägg , jag vill bara önska er alla en riktigt underbar jul ! (k'

Sen har jag inte uppdatera på länge och de är för att det är första gången jag är på en dator idag på flera dagar, jag har inte hunnit.
Jag har haft fullt upp med att städa hos mormor , städa mit rum , och mellan de hockey träning.
& igår var vi några ur tjejlaget som spelade mot några killar på ute rinken i skamhed , de va så kul !
Fast killarna va lite töntiga och tog i allt vad dom kunde , fast dom visste att dom typ va mkt bättre än oss ;p
Bilder kmr , idag ska jag leta efter min usbsladd ! JAG SKA HITTA DEN

& i morrn kommer mormor , och typ alla släktingar från mammas sida hit , kommer la bli najs

Men hoppas alla får en bra jul , de kommer jag ha .


pusshej/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback